keskiviikko 14. syyskuuta 2011

sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee

heissan maailma. mulle iski eilen taas inspis, ja leivoin pipareita. illalla oli partio, ja kotona innostuin neuloo lapasia. olin siis ahkera eilen :)


SUKLAAKEKSIT



1. rouhi sulkaa (yks pala kannattaa laittaa neljään osaan ja käyttää koko 200g suklaapaketti)
2. vaahdota huoneenlämpöinen voi, sokeri ja fariinisokeri sähkövatkaimella
3. riko kananmunat vaahdon joukkoon samalla vatkaten
4. sekoita keskenään vehnäjauhot, leivinjauhe ja souhittu suklaa. sihtaa joukkoon kaakaojauheja sekoita hyvin
5. lisää kuivat aineet vaahtoon. sekoita kunnes massa on tasaisen ruskeaa
(6. ite lisään 1½ dl vettä, koska muuten taikina on tosi tönkköö)
7. ota massasta leivinpaperille pieniä nokareita teelusikalla. (teelusikka tosiaan riittää, tuli varsin massiivisia ku mä en uskonu sitä :D )
8. paista 200-asteessa noin 8 minuuttia 

 

anna keksien jäähtyä

1. kuumenna kattilassa voi ja kerma. älä keitä . ota kattila pois hellalta.
2. lisää sulkaa palasina joukkoon ja sekoita tasaiseksi.
3.levitä keksien päälle lusikalla.



tänää on ollu ihan hirvee keli. satanu vettä välil nii paljo ettei oo eteen nähny, ja tuullu sairaasi kokopäivän s:
koulus oli taas iha rentoo, äikänesitelmiä, hissaa, terkkaa, enkkuu ja mediaa. alettii kuvaa meijän leffaa mun kännykällä :D sunnuntaina mennään juusolle kuvailee c:

 ei tästä oikee näy se järkyttävä veden määrä :C
  

huomenna on viikon paskin päivä, liikuntaa, uskontoo, enkkuu, ruotsii ja milsaa -.- onneks ella tulee illal piristää mun päivää :) ♥


Päivä 7 - Parhaat muistosi
partio, ja etenki jamboree. kavereitten kanssa sekoilut sun muut :3 lomat ja reissut ja tietty tokio hotellin keikka puoltoista vuotta sitte ♥





Päivä 8 - Vanhimmat lapsuudenystäväsi
veera ja veronika mä sanoisin c:



ps. toivottavasti otsikko ei pidä paikkaansa, vaikka heilunki täällä sukkapuikkojen kanssa.

2 kommenttia: