keskiviikko 24. lokakuuta 2012

kerran bloggari, aina bloggari?

En tiiä pitääkö otsikko ikuisesti paikkaansa, mutta ainanki toistaseksi näin on. Täällä mä taas oon, melkein vuoden tauon jälkeen. Tästä on täysin kiittäminen Lottaa, joka mut ylipuhu kirjottamaan ♥ katotaan sitte kestääkö tää innostus..







•kerro 11 asiaa itsestäsi
•vastaa haastajasi 11 kysymykseen
•keksi 11 uutta kysymystä


1. Innostun ihan liian helposti, ja siks oonki aina kaikessa mukana ja kokoaja menossa johonkin :D
2. Mun varpaat palelee aina, vaikka käytän villasukki ! 
3. Tiistai on virallinen subway päivä..
4. En usko minkään moiseen jumalaan, ja suunnitelmissa on erota kirkosta. Oon silti tosi kiinnostunu uskonnoista ja pohdiskelen usein yksinäni tosi syvällisiä juttuja.
5. Rakastan uusiin ihmisiin tutustumista <:
6. Mun mopossa on säälittävän vähän kilometrejä, mut se vaan johtuu siit etten oo ikinä kotona sitä ajamassa..
7. Mun päivän voi pelastaa helposti, vaikka hyvän yön viestillä jota saatan fiilistellä sitä vielä aamullakin ! 
8.Rakastan kaulahuiveja, tuntuu tosi orvolta jos ei oo mitään kaulassa :c
9. Mulla on tooosi paljon ideoita erillaisiin taidejuttuihin, mut en haluisin tehdä kaiken täydellisesti ja työt jää usein tekemättä ku en osaa toteuttaa niitä niinku haluisin :/
10. Otan paljon tyhmiä kuvia itestäni ja lähetän niitä kavereille :D
11. En oikestaan ees tykkää punasesta väristä, vaikka mun hiukset punaset onkin :D

Suoritan tän haasteen osissa, ja vastaan kysymyksiin huomenna! c:



Kuva kertoo enemmän ku tuhat samaa, ja toi kuva kertoo huomisesta D: Toivon vaan että yks ihminen ei oo kipeenä ja pääsee pelastamaan mun päivän ! (; 


1 kommentti:

  1. Vihdoin uutta juttua :) Nyt vaan oottelen joka päivä uutta postausta!

    VastaaPoista