torstai 20. tammikuuta 2011

-

Tiistaina olin sallan, teemun ja kassun kanssa ulkona. ooteltiin sallan kaa hövelin pihal, sit siit meni ohi joku auto, ja yhtäkkii kuulu kauhee PAM, ku se auto oli kai ollu hinaukses ja se köysi oli menny poikki.
ihailkaa mun paint taitoja 
kassul ja teemul oli jännii ääniefektei ku ne nuoli niit nuolukiviää ;_; :D

keskiviikkon tehtii kotsas pitsaa ! nam nam se oli hyvää (; ja meil oli sijainen, ni sain istuu lattial !
sit illal oli partio, käytii läpi jokamiehen oikeuksii ja sit leikittii et mä olin tippunu jäihin, ja sit kreetta tuli ja pelasti mun kaulahuivil ja kynäjäänaskaleilla. meijä jää oli sininen matto (:

tänään on tostai, vaik oonki koko aja perjantais. mut huome on perjantai (; ♥ 
miral on tänään synttärit. kysyin et mitä se haluu lahjaks, ja se sano et essän (Y) joten sen se sai. tai emmä tiiä paljo se siit ite sai ku kaikki joi siit :D Mun piti mennä laskettelee teemun kaa, mut se on kipee D: onneks pääsen huome (; 
päästii kolmelt, ni mentii nooran kaa kapel, käytii hakee sen kengät ja hesel syömäs, sit käytii ostaa mul sinist hiusvärii. tänää ois tarkotus viel värjää (;

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011011913033651_ul.shtml ei näin _voi  tehä :o vähänkö vammasta. onneks tääl ei oo tollasii lakei (; ♥


-jarna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti