lauantai 15. tammikuuta 2011

kulttuuripääkaupungin avajaiset

eilen innostun vähän piirtämään, kohta tulee uus banneri blogille (;

tänää aamul siivoilin ja heitettiin joulukuusi vihdoin pihalle. Sit olin tinon kanssa ja illalla oltiin kattoo niitä kulttuuripaakaupungin avajaisia. eka se oli vähän outo , mut kyl se siit sit parani ja ilotulitus oli aivan _mahtava ! eikä se kylmyyskää paljoo haitannu, ku seura oli hyvää (; ♥

Katso häikäisevät kuvat Turun kulttuuripääkaupungin avajaisista

Poika lentää kirkon tornista
yli kaupungin ja laivojen
hän leikkii, nauraa ja rakastaa
luo pieniä pehmeitä maailmoja
Olen ajatus joka kimpoaa
ihmiseltä ihmiselle.
Olen joki, kuljetan muistot.
Olen ilma, kannan rakastavaiset.
 
Tyttö laulaa linnan pihalla
kohti katuja ja toria
hän syttyy, hyppää ja uskaltaa
luo suuria rohkeita ajatuksia.
Olen huuto ja ilo, leikki
ihmiseltä ihmiselle.
Laulan joen, joka kantaa ajan
laulan ajan, kannan joen ja taivaan.
 
Puhalla matkaan rautainen laiva
puhalla matkaan kivinen kaupunki
puhalla matkaan historian paino
puhalla matkaan hohtava vuosi
 
Puhalla matkaan
Puhalla matkaan
Puhalla matkaan
hohtava vuosi
Puhalla matkaan!


aivan ihanaa tää kulttuuripääkaupungin laulu. eikä se toki soinu siel montaa kertaa :D

























huomenna mennään teijoon laskee, ellei oo kovin paljoo pakkasta. mirkan varpaat ei oikeen tykkää kylmästä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti