maanantai 10. tammikuuta 2011

eka koulupäivä (Y)

eipä siellä mitään kovin erikoista. liikassa meil oli pilatesta se oli outoa, eikä se venyttäny yhtään sieltä mistä sen kuulemma piti :o no ei se mitää, oli se  ihan hauskaaki (:




torstaina olin ööm, moisiosaa? en oo ihan varma mutta juu. menin aamulla kaupungille, Peppis ja Anni tuli mua vastaan ku ne oli eka käyny heseltä hakee ruokaa. Mentiin Peppikselle ja syötiin & datailtii.
Annilla pelattiin jotain ihkua peliä, ja otettiin kuvia leevistä ja muista eli pepistä. Käytii syömässä ja sit mentii PULKKAMÄKEEN! se oli ihan parasta (; angst mulla ei oo kuvia sieltä :o


perjantaina menin rautatieasemalle Lottaa vastaan ♥ käveltiin siitä hansaan, ja shoppailtiin iihan kaikki kaupat tyhjiks. & käytiin hesellä :)


 paita h&Msstä ja housut seppälästä


 paita gina tricotista ja housut H&Msstä

LOtan kellopaita (oikeesti se on ajankääntäjän sisältö C;) ja IHKUT KUKKAHOUSUT ♥

meijän piti mennä joskus 1 aikaa nukkumaan, mut sit se vähän veny ja juteltiin jonnekki lähemmäs neljää.
kyl me silti päästii ylös 12 aikaa, ja oltii valmiina ku ella tuli. pelailtii wiitä ja sit tehtiin hamahelmiä. teil ellalle tälläsen 
se on jigglypuff : >

sunnuntaina olin suikkilassa eksyksissä Tinon kanssa ;> 


ps. ei sais lukee tokio hotel ficcejä, ne on liian koukuttavia ;__; ♥

2 kommenttia:

  1. Oli kyl huippua :) Innostuin taas niin noista hamahelmistä ettei mitään rajaa + mun kukkahousut on überhienot ♥

    VastaaPoista
  2. Haha, meillä oli just parasta :D Ja oltiin Yli-Maarias ! Moisio on kyl siin iha vieres :D:

    VastaaPoista